fbpx

Welkom bij Ticketpoint

Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.

Chat met Kees

Bij Ticketpoint hebben we sinds kort een nieuwe virtuele medewerkster: Kees. Kees is een chatbot en geeft 24/7 meteen antwoord op je vragen. Mocht Kees er zelf niet helemaal uitkomen, kan ze je altijd doorverbinden met haar menselijke collega’s van de klantenservice.


Waar vind je Kees dan? Nou, gewoon rechts op deze pagina! Of kijk op onze contactpagina, daar is ze ook altijd terug te vinden.

Welke vragen kan Kees beantwoorden? Op dit moment kan Kees de meest gestelde vragen beantwoorden, zoals vragen over het wijzigen van tickets, meer informatie over evenementen, meer informatie over de huidige coronamaatregelen, en Kees kan je helpen als je je tickets kwijt bent. Op dit moment is Kees nog druk bij ons in opleiding om ook andere vragen binnenkort te kunnen beantwoorden.

Wat als Kees mijn vraag niet kan beantwoorden? In dat geval zal Kees je altijd doorverbinden met haar menselijke collega’s. Zij zullen je vraag dan zo snel mogelijk oppakken, ze zijn alleen niet zo snel als Kees.

Wat is een chatbot? Een chatbot is een computer die zelf antwoord geeft op de vragen die je stelt. De computer leert van alle vragen die ze krijgt en wordt dus steeds slimmer. Zo kan de computer dus steeds meer verschillende vragen beantwoorden, en gebeurt dit sneller dan wanneer je op een menselijke medewerker moet wachten!

Klantenservice