Contact
Whatsapp met Tickey
Je kan ook via Whatsapp praten met onze chatbot Tickey. Tickey geeft 24/7 antwoord op je vragen! Scan de bovenstaande QR-code of klik op de onderstaande knop om direct een whatsapp gesprek met Tickey te beginnen.
Klantenservice
Bekijk de veel gestelde vragen in onze klantenservice. Ticketpoint is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur – 12.30 uur en tussen 13.00 uur – 17.30 uur
Waar vind je Tickey dan?
Nou, gewoon rechts onder op deze pagina! Wil je liever Whatsappen? Klik dan hierboven op de Whatsapp functie.
Welke vragen kan Tickey beantwoorden?
Op dit moment kan Tickey de meest gestelde vragen beantwoorden, zoals vragen over het wijzigen van tickets, meer informatie over evenementen, en Tickey kan je helpen als je jouw tickets kwijt bent. Daarnaast kent Tickey van de meeste evenementen alle ins en outs.
Wat als Tickey mijn vraag niet kan beantwoorden?
In dat geval zal Tickey je altijd doorverbinden met haar menselijke collega’s. Zij zullen je vraag dan zo snel mogelijk oppakken, ze zijn alleen niet zo snel als Tickey.
Wat is een chatbot?
Een chatbot is een computer die zelf antwoord geeft op de vragen die je stelt. De computer leert van alle vragen die ze krijgt en wordt dus steeds slimmer. Zo kan de computer dus steeds meer verschillende vragen beantwoorden, en gebeurt dit sneller dan wanneer je op een menselijke medewerker moet wachten!