fbpx

Welkom bij Ticketpoint

Ticketpoint, al 20 jaar het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.

The Pianoman – Vriendenloterij

Pianoman RTM Ahoy tickets

Met de Vriendenloterij naar The Pianoman

Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Jij hebt tickets gewonnen via de Vriendenloterij. Via deze pagina kun je jouw gewonnen tickets verzilveren.

Vanuit de Vriendenloterij heb je een brief ontvangen met daarin een unieke, persoonlijke 12cijferige vouchercode. Houdt deze code bij de hand wanneer je jouw gewonnen tickets wilt verzilveren.

Verzilver je gewonnen tickets als volgt:
1. 
Klik op de button hieronder voor de gewenste datum
2. Selecteer in de bestelmodule het gewenste aantal tickets. Per gewonnen lot kun je maximaal 2 tickets bestellen.
3. Vul per ticket je eigen unieke, persoonlijke 12cijferige vouchercode in.
4. Doorloop de verdere bestelmodule om je tickets direct te downloaden.







Veel gestelde vragen

Kan ik ook rolstoelplaatsen reserveren?
Er zijn een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar op vrijdag 13 december. Je kunt rolstoelplaatsen telefonisch bestellen via 0900 – 9000 8000 (ma t/m vr tussen 09.00 – 12.30 en 13.00 – 17.30). Houdt je persoonlijke vouchercode bij de hand wanneer je tickets besteld.

Na het invullen van de vouchercode krijg ik de melding “Ongeldige code”.
Deze melding geeft aan dat de vouchercode die je hebt ingevuld geen geldige vouchercode is. Controleer de code goed op typefouten. Goed om te weten: je persoonlijke vouchercode bestaat uit 12 cijfers, dus geen letters.

Na het invullen van de vouchercode krijg ik de melding “Code kan niet meer gebruikt worden”
Deze melding geeft aan dat het maximum aantal tickets waarop deze code recht geeft reeds besteld is. Per gewonnen lot mag je maximaal 2 tickets bestellen. Win je met bijvoorbeeld 3 loten, dan mag je dus maximaal 6 tickets bestellen. De vouchercode werkt als een soort tegoed, heb je het maximale aantal tickets gereserveerd, dan is je tegoed op en kun je niet meer bestellen.
Het kan ook zo zijn dat je jouw bestelling tussentijds hebt afgebroken. In dat geval wordt de code gedurende 15 minuten automatisch geblokkeerd. Probeer in dat geval na een kwartier nogmaals een bestelling te plaatsen.

Kan ik hulp krijgen bij het bestellen?
Jazeker. Ons klantenservice team staat paraat om je te helpen. We zijn bereikbaar per chat, whatsapp, mail en telefonisch. Kijk op www.ticketpoint.nl/contact voor meer informatie.

Mag ik ook minder dan het maximale aantal tickets bestellen?
Dat is geen probleem. Minder tickets bestellen is altijd mogelijk. Het is ook een mogelijkheid om een deel van je tickets op donderdag en een deel van je tickets op vrijdag te bestellen.

Klantenservice