Welkom bij Ticketpoint

Ticketpoint is het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.

Corona-Update

Update 28 september 2020:
Vanavond zijn nieuwe, landelijke maatregelen doorgevoerd in de bestrijding van het Corona-virus die de komende drie weken gelden. Deze maatregelen hebben ook effect op de evenementenbranche. Ticketpoint staat voortdurend in contact met de organisatoren over het doorgaan, verplaatsen of afgelasten van evenementen. Gezien de verscheidenheid aan maatregelen die gelden voor horeca, sportclubs, evenementen en zogehete ‘doorstroomlocaties’ zijn de uitkomsten niet altijd even snel bekend. We streven ernaar om iedere kaartkoper zo spoedig mogelijk te informeren, maar vragen je nog even geduld te hebben zolang je niets hoort. Mocht een evenement geannuleerd of verplaatst worden, dan worden de kaartkopers daar uiteraard zo spoedig mogelijk over geinformeerd. Lees hieronder een FAQ over de Corona-maatregelen.

Ticketpoint.nl is niet de organisator van de evenementen. Daarom zijn we op dit moment in contact met de organisatoren over of een evenement verplaatst kan worden naar een andere datum, óf dat deze definitief geannuleerd wordt. Zodra er meer informatie beschikbaar is, word je door ons per e-mail geïnformeerd. Door alle drukte vragen we je om deze informatie af te wachten en nu geen contact met ons op te nemen. We vertrouwen op je begrip.

Veelgestelde vragen:

Wat als een evenement niet doorgaat?

Als een evenement niet doorgaat of wordt uitgesteld, sturen we je een e-mail met hierin alle benodigde informatie. Je hoeft dan geen contact met ons op te nemen.

Het evenement is geannuleerd – waarom heb ik nog geen e-mail ontvangen?

We zijn op het moment hard aan het werk om iedereen zo snel mogelijk van de juiste informatie te voorzien. Dit houdt in dat we eerst overleggen met de organisator van het evenement of deze verplaatst kan worden naar een andere datum, of dat deze definitief geannuleerd wordt. Zodra we dit weten, stellen we je via e-mail op de hoogte. Kijk voor de zekerheid ook af en toe bij ‘ongewenste mail’, mogelijk dat de mail in een verkeerde map is ontvangen.

Hoe lang duurt het ongeveer?

Er zijn een groot aantal evenementen tegelijk in Nederland geannuleerd. Het kan daardoor soms langer dan normaal duren voordat we weten of het evenement op een nieuwe datum plaats kan vinden. Als je nog geen bericht van ons hebt ontvangen, willen we je vragen nog even geduld te hebben. Houd ook de website van de organisator van het evenement in de gaten voor meer informatie over mogelijke wijzigingen.

Klantenservice