fbpx

Welkom bij Ticketpoint

Ticketpoint, al 20 jaar het officiële verkooppunt van tickets voor concerten, (sport)evenementen, festivals en theatervoorstellingen.

Corona-Update

Indien een evenement dient te worden geannuleerd vanwege op dat moment geldende Corona-maatregelen willen we jou zo snel en zo goed mogelijk informeren. Ticketpoint staat in zo’n geval voortdurend in contact met de organisatoren over het doorgaan, verplaatsen of afgelasten van evenementen. Gezien de verscheidenheid aan maatregelen die soms gelden voor horeca, sportclubs, evenementen en zogeheten ‘doorstroomlocaties’ zijn de uitkomsten niet altijd even snel bekend. We streven ernaar om iedere kaartkoper zo spoedig mogelijk te informeren, maar vragen je nog even geduld te hebben zolang je niets hoort. Mocht een evenement geannuleerd of verplaatst worden, dan worden de kaartkopers daar uiteraard zo spoedig mogelijk over geïnformeerd. Lees hieronder een FAQ over de Corona-maatregelen.

Ticketpoint.nl is niet de organisator van de evenementen. Daarom gaan wij altijd in contact met de organisatoren over of een evenement verplaatst kan worden naar een andere datum, óf dat deze definitief geannuleerd wordt. Zodra er meer informatie beschikbaar is, word je door ons per e-mail geïnformeerd. Doordat bij het afkondigen van nieuwe maatregelen soms veel evenementen gelijktijdig verplaatst of geannuleerd worden, vragen we je om deze informatie af te wachten en nu geen contact met ons op te nemen. We vertrouwen op je begrip.

Veelgestelde vragen:

Wat als een evenement niet doorgaat?

Als een evenement niet doorgaat of wordt uitgesteld, sturen we je een e-mail met hierin alle benodigde informatie. Je hoeft dan geen contact met ons op te nemen. In de e-mail staat onder andere of het evenement verplaatst wordt naar een andere datum, en hoe en wanneer jij je geld kunt terugvragen.

Het evenement is geannuleerd – waarom heb ik nog geen e-mail ontvangen?

Op het moment dat een evenement wordt geannuleerd, willen we jou als. kaartkopers uiteraard zo goed mogelijk informeren. Dit houdt in dat we eerst overleggen met de organisator van het evenement of deze verplaatst kan worden naar een andere datum, of dat deze definitief geannuleerd wordt. Zodra we dit weten, stellen we je via e-mail op de hoogte. Kijk voor de zekerheid ook af en toe bij ‘ongewenste mail’, mogelijk dat de mail in een verkeerde map is ontvangen.

Hoe lang duurt het ongeveer?

Wanneer nieuwe maatregelen worden afgekondigd kan het zijn dat er veel evenementen gelijktijdig worden geannuleerd of verplaatst. Het kan daardoor soms langer dan normaal duren voordat we weten of het evenement op een nieuwe datum plaats kan vinden. Als je nog geen bericht van ons hebt ontvangen, willen we je vragen nog even geduld te hebben. Houd ook de website van de organisator van het evenement in de gaten voor meer informatie over mogelijke wijzigingen.

Klantenservice