Klantenservice en support
Customer Care
Wij staan niet alleen klaar voor jou als opdrachtgever, maar ook voor de bezoekers. Met ons overzichtelijke en geavanceerde customer care systeem kunnen we snel schakelen mocht dit nodig zijn. We kunnen onder andere bulkacties uitvoeren, aanvragen samenvoegen en de consument kan zelf de status volgen van de aanvraag. Is het ticket opgelost, of wordt er nog door een medewerker aan gewerkt? De consument weet waar ze aan toe is.
Klantwaardering
We zijn in het afgelopen half jaar 1 punt gestegen in onze klantwaardering. Onze klanten beoordelen ons met gemiddeld een 8+.
Wij zijn snel in het beantwoorden van inkomende vragen, zowel van onze klanten als onze promotors. Dit kunnen we je ook laten zien aan de hand van tabellen die we uitdraaien wanneer het evenement is afgelopen.
Gemiddelde Oplossingstijd van evenement X
Kennisbank
In onze klantenservice zit een geïntegreerde kennisbank. Hierop delen we relevante artikelen om zo het aantal inkomende vragen te minimaliseren. Deze blijft up to date zodat bezoekers altijd toegang hebben tot laatste informatie. Hierin worden de meest gestelde vragen over het evenement zelf behandeld en daarnaast ook veel gestelde vragen over de locaties. Wat mag je bijvoorbeeld niet mee naar binnen nemen naar Ahoy of de Amsterdam ArenA? Ook deze antwoorden vind je in onze kennisbank.
We hebben overzicht wanneer er piekmomenten zijn wat betreft vragen, opmerkingen en/of klachten. En we kunnen ook overzichten genereren van het aantal aanvragen van een bepaald evenement. Met daarbij de oplossingstijd.
Tabel Ticketvolume Klantenservice vragen